feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, July 27
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan.


Hello. Uhuk uhuk. Batuk wehh. Kemas sana, kemas sini. Dah lama dah, aku tak update blog nih. Hehehe. Almaklumlah, aku busy, kerja sana sini. Huhu.

Alhamdulillah, malam nie, dapat jugak aku tengok blog aku nie, dah berhabuh dah semuanya. Fiuhhhhhhhhhhhh, sapu habuk. Malam nie jugak, malam 7 Ramadhan, sukur syukur. For all yang dapat puasa penuh stakat nie, aku ucapkan congrats, siapa yang tak dapat puasa penuh stakat nie, takpa, dah tak boleh, mesti ade sebab kan? Hehe. Aku paham aku paham

Alhadulillah, Ramadhan kali nie, aku dapat jalani dengan baik *maybe* walaupun, ade kadang kadang tu, rase macam................ macam macam.

Setakat nie, kesihatan aku tak berapa baik. Turun. Hmmm. Sabar Mar, sabar. Korang doakan aku sihat neh. Thanks. Huhu. Aku nie, demam, selsema and batuk. Humm. Sian bak ah.

Tapi, walau bagaimanapun, aku tetap jalankan ibadat puasa aku. Alhamdulillah.
Okay, stakat nie jelah, takdok idea doh nie. Bye. 

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.