feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Thursday, July 5
Back In Time




Hari Isnin baru baru ni, aku ade perlawanan, ‘Kalam Jamaie’ tau tak ape tu? Macam chorus speaking ramai ramai tu. Adoii. Tapi kali nie, dalam Bahasa Arab.

Mula mlakan, aku, tikah and karimah malas gila nak masuk menda menda canggini. hah. aku sebenarnya tak tahupun yang nama aku ade jugak. pastu, masa tu jumpa Ustzah Paridah, dia kata dia ada letak nama aku, tikah and karimah pasal mende nie.

Adoii. Rupa rupanya, ustazah yang letak. Okay, sabar. Hahaha. Actually ha, kitaorang niekan, malas ah nak masuk mende mende gini. Dok syok. Sebab, ade ahh. Hehe.

skrang nie, dah 3 hari dah kitaorang xblatih. Nak blatih canggane er, tak menang. Aduhh.
Sebenarnya, peserta2 kalam jamaie nie, dari kelas 4 snt je. Tapi, ade budak budak budak kelas diaorangtak nak masuk. So, ustazah Naimah ambik je mane mane name. Then, masa tu Ustazah Paridah ade. So, diaorang pun berilah nama nama kitaorang.

Ingatkan tak best ade latihan. Rupanya, best lah jugak. Sebab, tak masuk kelas. Hahaha *aku malas, aku tahu*. Ramai yang masuk 31 orang termasuk konduktur.
 

(**) dok ingat sorang ag. Hehehe.

Nie lah barisan kitaorang. Nak tengok? boleh je. Bukak youtube. Cari  Kalam Jamaie SMA AL FALAH 2012.

Nak senang? Tekan aja ini. 

*video*

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.