feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Thursday, July 5
Alohai.


Hai. Hari ne aku tak pi sekolah sebab? haha. Hari nie ade temu murni. tau ape tu? macam mak ayah ambik buku rekod kemajuan anak mereka. Hehe. Tak syok ah g. sebab, markah teruk teruk tekpum. ingat ade mood ngat err, tekang ehh.

Tapikan, menyesal jugak tak pi sekolah. sebab bosan lah duk rumah. Skrang nie aku ade dekat rumah tokwan akuu. Orang takdak. Pergi kerja. Skrang nie hanya duduk dengan dua orang budak tecik je. Sepupu aku. Adik aku pergi sekolah. Adoii.

Kalau aku pergi pun, mak aku tak pergi jugak. malas ahh. Dan aku nanti bukanlah boleh balik awal pun. Orang lain, syok syok balik pukul 11.30, aku balik pukul 2.30. Malas ah. Hahahaha.

Satu lagi, aku sakit perut. Taktahulah sebab apa. Aku pun tertanya tanya jugak nie.

k bai. Spread some love <3

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.