feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Thursday, March 29
Hari Perpisahan, Hari Ulang Tahun Part 3


Peace Yow !

Hari nie kan, aku bahagia sangat sangat. Nak tahu kenape ? Sebab, aku face to face dengan dye. Wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! Sungguh membanggakan. Sebab, aku gaduh dengan dia tahun lepas. Nak tau sebab apa? Sebab, aku terkutuk dye. Huhu. Barang yang lepas jangan dikenang kan?

Okay, aku taknak kenang. Hurm hurm, sabar Mar sabar :D 

Hari nie, aku bawak hadiah, okey, hadiah untuk dye. sebuah key chain turtle. Comey ! Haha. Dia kecik, lembut, badan warna putih, shell dye warna biru cerah. Bayang jelah. Key chain telephone. Harap2, dye ingat aku lagi. Amin ~

Hari Ahad nie dia dah takde kat sekolah aku lagi. Dia dengan Syafiq. Lame tak cakap dengan dye. Tekpun, kelas Karomah, aku bukannye jenis suke tego orang. Sorry kalau terasa. Syafiq tu comel ! Dye putih, pendek (kecik) btw, dye memang comel lah kan. Kuasa Tuhan, sape gok boleh tanding ?

Pastu, mase balik sekolah, awok2 lain balik doh, aku & Ain je dalan kelas. Pastu, kiteorang borak2 lah sebelum balik. Pastu, Yeng lalu. Har har.

Kami tego lah. Huhu. Pastu Ain kabo la 
Ain
' Aku bekok nge mu, dohla dok ajok aku'
Yeng
' Bukan gitu, aku tanye je, bakpe gabung majlis perpisahan aku dengan birthday ?'
Ain & Aku
'Ceh'
Yeng
'Haha.'
Ain
'Yeng, aku nok mintok maaf er'
Aku
'Yeng aku nok mintak maaf gok. (sambil menghulurkan tangan)'
Yeng
'Okay. (sambil menghulurkan tangan ke aku)
Kite bukan muhrim lah'
Aku
(dalam hati) Wauuu
'Yeng, aku nokberi hadiah ke mu, acu tengok bawoh meje aku.'
Yeng
'Mende?'
Aku
'Tengok betul, ade kure or'
Yeng
'Oh'
Yeng nok balik doh. aku pun kabo
'Jap, biar aku beri, lagi afdal'
Yeng
'Maseh Mar'

****Dan seterusnya perbualan kami hinggalah pukul 3.10 petang. Jeng jeng jeng.

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.