feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Thursday, March 29
Hari Perpisahan, Hari Ulang Tahun Part 2


Peace Yow !

Buat part 2 nie, aku nak tulis pendek jee. Okay ? Good job!

Mase balik sekolah, aku and the geng, berborak. Har har. PAstu, masuklah Ustaz Wan Mansor. dia beri sedikit motivasi. best2. 
Ustaz kbo, ustaz bangge sebab ade anok murid yang baik macam geng2 aku. Yaw, memang kami baik pun. Haha. n.n 
Pastu, lepas Ustaz Wan Mansur balik, pastu sorang2 g balik. Tinggallah aku & Ain je.
Lame tu, ce, lebih kurang 10 minit lepas tu, Ustazah Norlida pun mari.
Ustazah ajok g makan jamuan. Aku & Ain kabo, dakpe la. Ustazah makan la. 
Pastu, Ustazah tanye, bakpe dok g, pastu, aku or ain jawab, 
'Orang Dok Ajok, Ustazah,'
Pastu ustazah kbo, 
'Oloh, sian ustazah, ustazah pah g tepoh mee goreng pah. Ustazah Rohana pun tamboh duit gok beli satee, takut dok cukup'

Olololololo ustazah, sorry la. Bukan niat kami hendak buat ustazah macam tu. Sorry :(

Entry membosankan sebab tadak IDEA yang bernas2. Okay, salam :D

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.