feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Monday, January 9
Sweet, sour

 
 
Hyee. Huhu. Bosangg wehh ! Ok, hri nie, aku tlah meng-update blog, setelah sekiann lamaa takk care. cee waa, kelass kau ! Hari nie kan kan kan, aku ade satu story sweet, satuu story sour.
Story manis: Haha. Ceee, story maniss gituu. Story manis nye, huhu, aku jumpe dengan TEDDY BEAR aku. Semakinn smart a.k.a Hesemm. Huhu. And, mujur lahh aku bolehh cover2 sket. Ok, pasal cover2 nie, tadop mnde nornye. Huhu.
Pastu, aku jumpe dengan Muqsitt, Arih , Azrin and geng2 diaorang. Nmpak mcm sihat2 blake. Slain tuee, yg best jgakk, kan, BEAR aku dipamerkann. Haha. Kejut gp mule. Dop paham ke BEAR / TEDDY BEAR ? Oh, sokey. Waklett !
Yang sour bitter story pulakk, akuu selalu ditinggalkan. Hemm. Tekangg gp metarr. Nak buatt camne, sabar je lahh. DEMI kawan, akku sanggup korbankan ape2 saje. Huhu. Pengorbanan Seorang Kawan. Haha. Nk tahu kerr aku kene tinggal camne ?
: mase rehat. Humm. Mntang2 lahh ade kawan lain, tinggal aku, aku lmbat siket je tinggal aku. Ok, aku tahu, ad kebanyakan alas an yg agak2 bolehh terima akal aku yang masih waras nie, antaranya ‘ Aku dok tahuu pulok mu ad dlm ag’ ,, niee laa antara alas an yang mungkin aku pernahh dengor la.
Ok, aku tahuu. Ak nie xlahh  special sangat smpai kene tunggu aku bagaii. Tapi, seelok elok nya, tunggulah aku. ce waa.
p/s : Mintakk maaf spe yang terase. Nie bukan untuk kate ke sape2. Tapi, nie LUAHAN isi hati aku. Sorry manyak manyak . Kbaii. Salam.

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.