feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, January 18
Kebosanan Melanda



Lallaala.. Kebosanan melanda. Hermm. Okay, sekarang nie, ak dengan adik aku je yang ad dekat rumah. Okay, sape nak teman aku, angkat kamu punye kaki ? Haha. K, aku guraw.
Seminggu doh sukan yang 1Murid 1Sukan tue. Aku nakk masuk, tap, sayang, dok leh. A.k.a xdop orang nk jemput. Haha. Kalu ak main kan, mesti menang doh awok2 Hijau.
Aku rumah Hijau. Korang ? Walaumacam mane sekali ponn. Tahun depan, (InsyaAllah) aku nak main bola tampar. Takdokk geng dok best? Hum. memang. Tapi, kadang kale, kite kene pentingkan diri sndiri jugak. Ok, faham ?
Biar laa, aku tade geng nak main bola tampar, tapi, aku nak main jugak ! Nak main jugak. Hhaa. MERAPU !
#waklet.
 

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.