feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, October 5
Hai Hai


Hai again. Tadi baru buat satu post. nie post baru yer warga blogger. Hehe. Akhir akhir nie, semenjak dua menjak. .............. aku stress. asyik stress jer aku nim. hum. sabar :’(
Btw, sepanjang aku stress or murung nim, ade orang disebalik kesedihan aku, telah menggembirakan aku. thanks awak. saya hargai sangat sangat.
Thanks, sebab
1. ceriakan hari saya
2. berada disamping saya
3. selalu buat saya tersenuym

btw, nie dah masuk bulan Oktober kan? birthday sape entah. aku tak care. bukan birthday dia pun. hahak. ilek ilek. There are some wishlist :
1. Dapat phone baru
2. dapat kekalkan solat
3. dapat teruskan senyum
4. dapat memahami dia, dan dia memahami aku
5. tak kecewakan sape sape, terutama dia
6. tak sakiti dia lagi
7. menjadi anak yang soleh dan solehah
8. berubah menjadi seorang budak yang periang *insyaAllah*
9. Berfikiran realistik
10. Keputusan exam yang membanggakan *amin*


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.