feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, September 22
Hai Hai.


Hellooooooooooooo.

Waktu kebosanan sebelum tidur akan diisi dengan menulis entry baru untuk para peminat blog ini. Hahak. Actually ha, mak nie, tak da ape nak share. Tapi takpelah, sambil sambil tonton Awards ape entah, then online facebook sambil tengok twitter. Hah. banyak kan? Youtube? Tak payah, line kat sini lembap. Mana boleh layan. Kalau layan, sampai ke pagi lah nampaknyaa. ^_^

Tak macam line tenet dekta sana. Dekat KL. Best gila kot line dekat sana. Fuhhhhhhh. laju gila kot. Sampai kena peril pun adee. Hahak. Tapi takpe, aku tak marah pun. Hahak.

Cakap tentang KL. Hah, baru baru nie, aku ade lah pergi KL. *first time pegi dgn keluarga* K! Aku tahu aku budak kampung. Senyap lah :p. Actually, hantar nenek and tok aku. Diaorang nak pergi haji. Untunglah an? (Ya ALLAH, Kau jadilah haji diaorang haji yang mabrur. Amin)
Takde ape pun kat sana. Mujurlah ade mk sedara aku. Dia yang jadi GPS kitaorang. Hahak. Thanks yaw. Aku tinggal kat Hotel Cititel. Tak kenal? Search google.

Masa dekat sanalah, sebelum balik kat hotel balik, masa tu pagi dekat pukul 11 ke 12 a.m. aku, mak, abah and aunty aku jalan2. Nak tengok bandaraya KL nie kan. Then, sebelum balik, kitaorang ade singgah dekat kedai gadget. Kedai telefon.

Aku rambang mata woiiiiiiiiiiii. Nak pilih yang mana satu. siap teke teke lagi. *mana satu pilihan hati* Hahahaha. Aku nak Galaxy tab, Galaxy Note, Xperia, Blackberry, and of course Galaxy Ace. Ayah aku tanya aku nak yang mana satu. Wahaaaaaaaaaaaaa.

Abah: Akak nak yang mane?

Aku: Xperia, eh takyah ah. Galaxy Ace pun jadilah.

Abah: Okey. Nanti abah belikan eh?. Tunggu :’)

Aku: Okeyy. (dengan muka yang tersenyum lebar mengalahkan org dapat awards)

Kalau lah ayah aku beli skrang, memang ..................... aku .................... ikut ..................... sume ................kata.............mak...................ayah....................aku...............lah.............
Hahahah.
Tetibe, aku tersepak batu. lalu, tersedar dari mimpi yang INDAH. Wahahahaha.
Hah! Cakap pasal phone, aku nak ucapkan Tahniah kpd Aidatul, coz dapat phone baru. Hahak. Tahniah. Laju dari aku nampaknya. Lek lek -.-. Macam tak biasa pulakk. Hahak.

Korang tau tak maksud Oppa Gangnam Style? Hah. meh sini nak habakk.
Oppa Gangnam Style bermaksud aksi muda mudi Seoul yang galakkan seks bebas,gaul bebas dan tarian melampau " -Ustaz Azhar Idrus

Macam tulah. hah! Bercakap tentang K-Pop. Korang tau tak aku minat siapa pulak? hahak. Aku minat B2ast and BigBang. Yow! Btw, aku taklah minat atas rupa diaorang yang hensem hensem yang putih melepak tuu. Suara dia bro! Best gila kott. Kalau B2ast, aku minat semua lah. Huhu. Kalau BigBang pulak, G-Dragon n Top lah paling kuminat. Huhuhu.

Eh eh, korang tau tak pasal dekat youtube tuu. Heboh satu dunia protes/bantah filem Innocence Of Muslims tu?? Nak tauuu tak? Dalam twitter lah. Aku tak pasti, kalau2 dalam berita pun ada jugak -.-. Yangg,

''Panggung wayang di Amerika dikejutkan gempa bumi hingga terbelah dua ketika menayangkan "Innocence of Muslims"

Okay yaa. Assalamualaikum -.- .

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.