feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Tuesday, June 5
I miss you so much








Hi.

Tetibe je aku rindu ? Kau demam ke Mar. Opss. Sorry. AKu tak demam. tapi, aku betul betul rindukan budak budak nieh. mentang mentanglah cuti dua minggu. Huh. Hahaha

Aku rindu, Capital? Takyah arghh. Sebab orang dah tahu aku rindu siapa kan? Okay, ngan eless.

Okay, first, aku rindu sangat korang! aku rindu Aidatul, Hasni, Ain, Fatini, and Atikah. aku rindu sesangat. Aku rindu time bakor Aidatul. Time KENE bakor di Ain and Seni. Dengar cerita Fatini. Hahaha. Cerita hidup dia. Dengar Atikah nyanyi. umm. sedih erhh. *wink wink* nak jumpa asee ;)

Kedua, aku memang rindu tahap gila dah mamat nie. Lama dah tak texting dengan dia. wauu. *jimat kredit akuu*. Hahahhaha. Walau bagaimanapun, kita still connect kan? hehe. Pandai pandai jelah teke ea. Malas nak britahu. Huhu.

Ketiga, mamat jugak. Bukan mamat yang jual nasi kandar tuu. Mamat nie, aku baik lha jugak dengan dia. Dia yang biasa teman aku ea. Malam malam, chat dengan aku. Aku dah taktahu perkembangan dia skrang nie. Hurmm. Biasalah, kalu on pun, mesti buat buat offline. k,orang taknak chat dengan kita. nak buat cammana kan? huhu. sedihh.  K tahu? hahha

Ke empat, aku rindu jugak mamat nie. Walaupun, semenjak dua menjak nie, aku chat dengan dia selalu, aku tetap rindu dia. Aku rindu sakat dia. haha. Aku jahat kan? Aku rindu masa gelor ke dia. Takpe, takpe. Naik cuti nie, aku akan gelor mu. Untuk mengubat rindu ajaa. bukan apa apa.

Ke lima, aku rindu Matyehhhh. hehehe. pelik jekan? bukan rindu tahap cipan pun. rindu biasa biasa ajaa. masa bakor orang dak orr.

Dan terakhir, rindu Razahirah. You always in my heart. Huhu. Beng eless :p nanti nati aku free aku datang umoh mu ea. Don’t worry ar. J



0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.