feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, June 6
Happy Birthday To Aidatul


Hai.

Alohai, malas nye aku. Mar, jangan malas malas. Aku update hari nie, special untuk kawan terbaik a.k.a. bestie aku lah. Beng eles. Hari nie dah birthday dia. Aku ingatkan, takleh online dah. Sebab? Internet aku nie, vavi betul. Macam mende je. Dok bekok ane pun.

Bytheway, aku nak kata, yang aku, sayang gila kat kau! Aku anggap kau, macam ahli keluarga aku sendiri.
Aku nak cakap, yang aku rindu kauu. emm. jangan terharu sangat. Huhu. Aku tak teringatlah pulak nak buat video record kat kau. Al maklumlah, dh tahu, apa akan terjadi. Huhu. Tenet aku kan, canggini. Tak lah laju macam internet Ain. *k, jealous. Hahahaha.

Oh my ! Terlupa tajuk, tersasar ke tempat lain. Sorry sorry. Nonyer, aku post penat penat nie, *tak peat pon* special untuk kau, sayang !

K, aku mungkinlah aku nie tak se sweet Ain, dan aku tahu ituu, dan, aku nie taklah selawak Hasni, Ain. Taklah pendengar setia macam Ain and Atikah. K, aku sedar. Tapi, takpa. Walau, aku xleh buat canggini, InsyaAllah, aku akan beri yang terbaik.

HAPPY BIRTDAY TO YOU, AIDATUL AZFANIZA AZPANIZAM.

Dah naik 14 tahu dah kau, hehe. tua lah kitaa. so, dengan sampailah birthday kau, enam enam kita nie, dah masuk 14 tahun. Yippi ! Dah takda macam budak budak lagi hahah.

Okay, first of all, aku nak cakap,

Terima kasih sangat sangat sebab jadi kawan aku

Terima kasih sangat sangat sebab jadi sebahagian daripada geng kita, MAHAFA.

Aku nak kinta maaf dekat kau, sekiranya, aku ada buat salah. yang pastinya, aku dah maafkan kau, sayang.

k. tuje. ade lagi, tapi, takley la, secret sikit. huhuhu.
Oh, sebelum terlupa, nie, gambar kawan aku tu, Aidatul.


Nama : Aidatul Azfaniza Binti Azpanizam
Age : 14 years old
Nickname : Aidatul, Fiza, Aida and so on
Bestfriend : Atikah, Ain


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.