feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, May 25
Jamuan Perpisahan Ustaz Zuhai, ustaz2 practical yang lain dan Teacher Farah






Hello guys.

Semalam, hari perpisahan ustaz ustaz practical dan teacher Farah. sedih weh. Sob sob. Bakpelah ade perpisahan ar? Rindu lah kakgi geng2 aku ke cikgu ciku tuu. LOL K

K, actually, aku sedih beno ea.  sebab? sebab nanti ustaz takda dah. Ustaz Zuhai nanti balik Kuala Berang. Umm. Kan best kalau dapat jumpa lagi.

Semalam, ada jamuan untuk diaorang. Masa majlis tu kan, aku berdebar doe. Berdebar, why? pelik sungguh lah Mar nie. Ok, aku berdebar sebab, takut takut aku nangis. k, aku tak tahu sebab apa. Mungkin sebab aku tidak boleh lalui perpisahan. Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Benci nye akuu.

Walaupun ustaz and cikgu Farah dah takda, harap harap ustaz dan cikgu Farah tidak lupakan kitaorang. *hoping*

Okay, takleh sedih sedih. Nanti aku nangis. sobs sobs. Ada satu gambar nie, aku ada lah post dekat mukabuku a.k.a facebook. Dan gambar tu kan, cantiklah ! Hehe. Aku yang edit. Nok bangge sket. wink wink.

Gambar mananya? Gambar? Nantilah, bawah bawah siket. Luls K. Hehe. Biar aku cerita dulu majlis, a.k.a jamuan tue.

Jamuan tu kan, lepas aku peperiksa Sivik . Selepas selesai peperiksaan sivik, aku dan kawan kawan yang lain pun memulakan operasi. Operasi? Hahaha. Biarkan je lah aku nak kata apapunn.  Lepas peperiksaan sivik, aku kata

*hoeyaaaaaaaaaaaaaaay! (habis doh prekse)

Pastu, budak laki ke budak puan au, yang gabung meja , aku tak kisah. Pastu, lepas siap susun meja kan, aku dan Ain, memulakan operasi kami. Operasi kami? What’s that? Buat air. ohyeahhhhh! Chef hebat ea. Ramai minum air kitaorang buat. (takda air lain da XD)

Hahaha. Pastu, Karimah, dengan kawan kawan dia, buat koktail. Sorry, aku tak makan. Sebab? Bukan tak sedap, aku tak pernah makan, so, malas nak cuba. Mana tau, kalau kalau aku tak suka, aku buang kan, kesian kat diorang. Sorry.

Pastu, adelah budak laki ambik gambar. K taknak join. Najmi bawak DSLR dia. K jealousssssssssssss! Wah wah. Adelah kawan dia tolong ambik gambar guna kamera dia. Wah wah. Ber- flash flash skali. Lorh, sakit mata aku. Tapi, comey lah jugok gambar dia kan, terang gituu (kamera mahal).

Pastu, lepas siap kerja opss, operasi kami, aku pun, g la jalan jalan. K aku tak pakai jam. Gila betul ~ Pastu, aku pun jalan jalan, Ke sana ke sini, ke situ ke mari. HEHE

Pastu, dalam pukul entah aku taktahu, kitaorang masuk kelas. pastu semua siap dah, tapi ustaz je tak datang. aku dengan Tikah pun pergi lah cari. Pastu jumpa pastu tunggu pastu ustaz siap pastu iringi ustaz pastu sampai kat kelas pastu aku and atikah duduk past ustaz duduk. banyak nya perkataan ‘pastu’ who cares ! hehe.

Faris jadi mc (pengacara). Biasa biasa ajaa. 
Pastu, ustaz Zuhai, ustaz Joe, cikgu Din and Teacher Farah buat ucapan. K, sedih. L

pastu makan makan. sedap sedappppppp ~ aku makan mee goreng (mok mira buat).
Hoh, dok ingat nok kabo, manyat makanan doe. ada mee goreng, ada cheese cake, ade kek chocolate, ade koktail, ada sate, ada jemput, ade kek marble, kuih kuih dan macam macam lagi. Kek banyak kali. Huhu. Aku makan doh banyak. Atikah punya selera manyak woo. Hehe. doh abih abih dia makan. Hahaha.

Ain? dok makan ane, sebab dia ambik gambar je terus. aidatul pun manyak makan. Lol J
pastu, lepas makan, ade lah pulak sesi bergambar. ohhhh sodapp. ade gambar nie, Mahafa and ustaz Zuhai. Lol cantik punya gambar dongg. Hehe. Pastu, ambik gambar dengan teacher farah.  actually ha, gambar tu akan Nampak menarik kalau takda budak tu. Sapa? adalah.

Kalau posig cantik catik takpalah jugak. Nie, dengan tutp pulutnya, dengan ketawanya.L ol. Benci ar pulok. aku crop doh gambor tue. tgok la dulu. aku post nanti. Pastu, lepas jee ambik gambar semua semua nie, pastu, adalah orang beri hadiah. Aku and Ain pun beri jugak. Harap ustaz suka. :D

Pastu, aku ajak lah ustaz main tepung. Tapi, ustaz kata taknak sebab ............ takut. Hahaha. Kelakar nguh ustaz. Aku kata, tak ah. Ustaz ambik tepung, pastu, ustaz pun lepor la kat orang. Huhu. Tapi, ustaz tetap takut. Sokay.

Aku pun bukak la tepung, tok dalam mangkuk polisterin. Pastu, tengok, Aidatul ambik tepung yang aku letak dalam mangkuk tu, dia pun lepor. Haha. Parok ngusss.
Pastu, start lah permainannya. HEHE

Pastu, Anas pun mari. luls K. Anas pun datang. pastu, sapa au lempar tepung kat dia. dia pun lempor lah balik. Hahaha. Pastu, masa dia nak balas kan, dia pun jalan lah, tub tub jatuh. Dang muke ! Haha. memang sian ar. Tobak pun.

Pastu adalah pulok orang marah. Hok aloh. nok marah gok ke? orang tau la. orang simpan laa balik. macam tak biasa je. itu perkara biasa. Luls K. Karimah pun join jugak. adelah jugak beberapa orang join etek. 

Pastu, lepas je main, pastu, ada orang kate sila bertanggungjaab. eh, orang tahulah.
Orang pandai lah simpan. Ingat orang budok kecik ke? agak agak ar sikit. SEPATUTNYA, sapa yang main tu, dia kene simpan etek. benci erh. awok aku je simpan. memang aku xhalal ar gune tepung aku sape yang dok simpan. Awok2 aku, pah sakit pinggan pah. beseh meja agi, bersih kelas agi. Memang terase gila ar. Bila orang kabo gituu. Dak pe dak pe.

Pastu, siap je bersih blake. Awok awok termasuk aku complain. sepatutnya kan, kitarong yang handle jamuan nie, tapi, semalam sapa yang handle? LOLS K dia ak handle yang pertama ja. Yang kedua dok.
Awok awok aku and beberapa orang je yang bertanggungjawab. Eh2, bukan nok pransan. Tapi, ye ar. 

Orang lain? g ambik barang diaorang pastu, g bla lalu. Okeyh ar gini. Ingat r.
Kalu naik cuti nie, ustazah bahas pasal nie, and ade yang kabo, awok awok aku je wak buat memang akan kene ar di aku. Eh2, ingat aku takut ke? Awok2 aku ade ea. diaorang pun kabo gitu gok. Ok, aku tahu, awok2 aku memang bersalah masa main tepung, tapi, masa main tepun tu, ade lah jugok yang tolong macam Anas or.

Orang main tepung jeke saloh? eh2, agok agok ar. doh, bekass bekas makanan yang ade atas meja tu, senduk senduk atas meja tu, kertas sura khabar atas meja tu, macam mana? Meja meja yang ade kat tengoh tu, takkan nak biarkan je?

p/s : sorry, yang perenggan ke bawah tu, aku emosional skit. Btw, anda berjaya. Anda telah membaca sebanyak 1,048 patah perkataan. hehe. Terima kasih kerana membaca. Gambar? Kat bawah.


chef hebat :D
























0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.