feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, April 7
aku fedup


Arghh ! Hari nie kan, aku memang bengang gile arh ! Start dari pagi tadi. Ok, aku shared kan, supaya dok berat sikit kepala hotak aku nak pikir. 

Mule mule tu, mase pagi tu kan, aku bangun pukul 11.30 pagi. well ~~ Lewatkan ? Humm. Pastu, mase aku nak makan pagi kan, olohh, ade lah beberapaa ekor semut gile b*bi yang duduk dekat nasi lemak favourite aku. Erhhh ! Dok bekok ane pon, tapi gitu ar. Mujurlah boleh makan, tepis tepis sikit je dekat bungkusan tue.

Aku pun makanlah dengan seleranya. Yeah! Aku makan dua bungkus. Terkejut? Haha. Wak let. kalu lapar lagi tue, aku g baham nasi lemak yang lain. Tapi, takpe larh, kenyang doh. wak mende gok makan manyak2.

Pastu, aku duduk lah dalam bilik aku, sebelum tur, aku ambik newspaper yang mak aku beli. BERITA HARIAN. Olololo. aku ingatkan METRO. Actually, aku lebih sukakan METRO daripada BERITA HARIAN. Eh eh, kenapa aku buat caps lock nie. err. biarkan. malas nak care

PAstu, selepas shok shok bace kan, aku pun lipatlah baju aku. (Y) aku memang rajin. \perasanggggggggggggggg/ . Haha. Pastu, aku pun duduk lah kat luar. 

Sebab masa tu lunch. mak aku buat tomyam. Yummy ! Tapi, aku tak makan nasi, aku makan kuah dye je. malas nak makan nasi. dah kenyang. kan dah baham dua bungkus nasi lemak. nak makan lagi? Gemok lah nanti kau kak !

Tak kisah. Tub tub, masa aku syok syok hirup kuah tu, aisyimennnnnnnnnn. adik aku yang laki tu kacau. aku marah lah. pastu, mulalah nak bangkit. errr. dye gok yang beri aku 5 ya. aku gune ar beli kedit. err, pahtu, ye suruh ganti. mujur aku ade duit.

pastu, aku kan menabung (budak jimat) and, aku guna tabung spiderman dye. errr. pinjam je pung. bukan ambik wak harta !!!!. Memang fedup gila ar kalau ade adik cam dye.

Dalam hati aku kan, errrrrrr. nak lenyek2 je muke die nie. Sabar Mar Sabar Mar. aku pun, beri lah sume barang2 dye yang pernah aku ambik. aku redha je dye wak ke aku. 

Aku pun kabo ar (dalam hatii)

'Mu jangan naik ar fixie aku. Mu naik, nahas ar mu. Mu beng cakap ar nge aku, jangan sentuh barang2 aku pun. Ingat or'

p/s : Sape dok bekok kene gini. err. kalu boleh, malah jupe mu ag. sabar mar sabar mar.


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.