feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, February 25
PERHATIAN !



Peace Yow !!

Firstly, aku nak beritahu, kepada KAWAN KAWAN baca blog aku nie, sebelum tu, aku nak mintak maaf kalau2 korang terasa hati dengan aku. YEAHH ! Aku tahu sape aku. Buat macam mana, orang xsempurna. Haha. emo sikit.

Mule, mule, aku menyampah dengan blog2 orang yang comel2 yang cantik2. (JK). Haha. Seriously, memang aku xpandai mengedit edit blog nie. YEAYY, Haha. Walaupun aku jumpe mane2 tutorial lah kan, aku memang tak boleh blah. ececey.
Sebelum aku pancang kan entry aku, aku nak tanya, korang sihat? Aku nie kan, bukan senang nak ambik berat orang. Aku ade beberape perkara yang nak beri tahu korang. Harap korang bace. And, kalau2 terase, I’m sorry.

Untuk pengetahuan korang, aku bukanlah nak bina blog nie semata mata untuk:
  • Memperli orang
  • memburukkan orang
  • mengumpat orang.


Aku just bina blog nie untuk saje2 je, and citer je mendeape yang berlaku kepade aku, kawan kawan kat school, jiran, budak2 kedai makan, budak2 kedai, pakcik makcik jual sayur and others! Yeayy.

p/s : mak aku ade masak mee goreng, nak? mailah datang umah. actually, aku lapar, malas nak makan. Haha. Baru lepas siap math, nak buat nota sejara pulak, Kbaii <3

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.