feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Thursday, February 16
Hee ~


Peace Yow!

Hyee. And, salam sejahtera. Haaaaaaacumm. Maaf, terbersin. Ceh. Haha. Tipu jerr. Okay, tajuk kite hari ni, HEEE. Okay, sebelum aku tulis post nie. Agak2 nye, tak panjang kot. Aku nak tanye, soalan yang paling berat, paling menyentuh jiwa hingga terasa ke tulang sum sum. 

Anda sihat ?

Haaaaaaaaaaa. TERTIPU ? Tidak? sekian terima kasih. Okay, aku dah start merapu. Yeahh ! Okay, sebenarnyee kan, aku bekok nge geng2 nie. Al-maklumlah, kite takdok 3 hari kat skoloh. Humm. Sume nok rahsiaa. ceeh. rahsia ke? Dok gop. Tapi, ade r siket2. 

Macammm. *tettttttttttttttttttttttt* (maaf, ini rahsia. biar pendam and think je). Ok, sejak akhir akhir nie, aku lebihh sukee berahsia. Sebab, dok best kalu kongsi kongsi. And, kalu aku nak share ponn, TERBELAH bagii. Nak beri tahu orang tue, takut orang lain terasa. So, sorry lah sebab aku tak share rahsia dengan korang.

Okay, aku ade dok puas hati dengan beberape orang. Di kem mahupun di sekolah juga dirumah aku. Yeahh ! Nanntii aku citerr balik

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.