feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, December 30
Haha ! Dapat jugopp !!

 

Hye, hah! Teke teke ape yang aku dapat? Aku dapat Fixie lol! Haha. Bestt doe. Terkejutt siott. Haha. Nak tahu ap citer sampai aku dapat? Hah! Oke, sekarang nie, aku nak citer.

Cam nie, 
Aku beli fixie tu, hari sabtu. Hah, sebelum hari sabtu tu kan, 2 hari sebelum hari sabtu tue, aku mitaklah kat abah aku, nak fixie tue. Sbenarnye, lame doh aku nok, tapi nak buat camne, sabor je lahh. Hhaa.

Kebetulan ayah aku dapat bonus , dap arh, dap arh, ayah aku beri RM50 ke aku . Haha. Duitt tue, aku smpan je lah, untok tahun depan. Mana tahu, kot2 ade kecemasan. Pagi sabtu tue, aku bangun awal, aku pon, mandi, maca biase lahh kan. Haha.

Ayah aku pun dah bangun mase tu, so, tetiba , ayah akuu, ajak aku ajak aku pi bandar. So, aku siap2 je lahh. Ayah, mak nad adik aku je pegi. Pastu, ingatkan nak pegi beli dekat depan SID, tapi sayang, tutup. Hehe. Awal kiteorang pegi pukul 10 AM lebih. Haha

Kedai mana bukak mase nie, pastu pegi beli dekatt depa SMC tu lah. sampai situ je citer saye stakat nie hehe.



0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.